Sieć innowacji GTI rozwija się prężnie. Przez ostatnie 20 lat z GTI skorzystało wiele znanych organizacji i firm jak NASA, Lockheed Martin, General Motors, Johson Controls i wiele wiele innych. Aby zapewnić wysoką jakość szkoleń dostępny jest globalny program Certyfikacji Praktyków Innowacji Strategicznych.
Także w Polsce GTI stawia swoje pierwsze kroki. Twórca GTI, Greg Yezersky po raz pierwszy odwiedził Polskę w 2012 roku z warsztatami dla firm i wykładami dla uczelni i władz regionalnych. Dziś w Polsce certyfikat posiada juz pięć osób, które ukończyło z sukcesem pierwsze projekty w swoich firmach lub u Klientów.
Otawa Group jest jedynym przedstawicielem GTI w Polsce.
Każda innowacja jest tylko małym krokiem w długim łańcuchu zmian – analizując dany problem możemy wygenerować dodatkowe wartości w procesie dochodzenia do sukcesu. 80% firm jest na swój sposób innowacyjne, dlatego nie stawiamy znaku równości między patentem a innowacją. Co więcej, historia wyraźnie pokazuje, że właściwe innowacje czynią firmy odpornymi na recesję. Innowacyjność jest nie tylko opłacalna w okresie pomyślności i dostatku – jest to również jedyne możliwe rozwiązanie na czas kryzysu.
Innowacyjne pomysły mają różny wymiar. Są to: przełomowe produkty i usługi, nietypowe rozwiązania problemów, patenty – skuteczna ochrona własności intelektualnej, nowe strategie biznesowe i modele organizacyjne oraz trafne prognozy dla działalności badawczej. Podstawą podejścia GTI do rozwiązywania problemów jest rozpoznanie, że określone problemy i ich rozwiązania mogą zostać uogólnione – otrzymane w ten sposób zasady mogą zostać użyte do rozwiązywania problemów w każdej innej dziedzinie ludzkiej działalności.
Więcej o Ogólnej Teorii Innowacji: http://otawagroup.pl/innowacje